eriks handbikebattle2019.reismee.nl

Klaar voor vertrek

Nog even een laatste berichtje vanuit Breda,

Morgen vroeg om een uurtje of 4 gaat mijn wekker, tijd om op te staan en me klaar te maken voor vertrek. Rond 05.00 uur wordt ik bij Revant verwacht van waaruit we vetrekken naar Oostenrijk.  De weersverwachtingen zien er goed uit hierdoor zal de planning wrs wel vast staan en gaan we donderdag de 13de juni de berg op. dit horen we definitief op maandag.

Bocht 12 is de plek waar alle Supporters van Team ZeeBra zich verzamelen de weg is mooi schoon, op de berg ligt er nog een mooie pak sneeuw. Echt geweldig dat ik daar heen mag fietsen. Voor de gene die het leuk vinden om tijdens de dag vanuit Nederland mee te genieten van dit geweldig gave evenement. Als de Wifi op de berg meewerkt kan je ons volgen via verschillende kanalen.

Op de site  http://handbikebattle.nl/ staat hierover de onderstaande informatie waar je op de link kan klikken om te openen.

Ik ben er klaar voor, de volgende drink ik boven op de top

Angelique

Eric heel veel succes naar de top van de berg. Gaat je lukken.

Carla

Ik zal er zijn!in die bocht!
Kzie je zaterdag of zondag!
Goede reis!

Mariska

Eric zet hem op, heel veel plezier en succes

Swat

Lang en intensief naartoe gewerkt, nu op n h "echte"
Ga er vooral ook van genieten!!
Heel veel succes!!!

agnes

Op naar de top Erik! Succes en natuurlijk ook veel plezier, toppertje van me!

Linda

Heel veel plezier samen !

Ellen

Heel veel succes donderdag. Na al dat trainen moet het je wel lukken. Geniet van het fietsen en in de bergen zijn. x

Andrea

Geweldig Erik, nu gaat het beginnen!!! Veel succes en plezier, en we supporten je in gedachten hier vanuit NL- ook mijn ouders, die het geweldig vinden wat je doet!! Xxx

Michel

Hee veel succes!

Tineke, Meerle

Erikje, erikje, dat lefgozertje van vroeger bestaat nog steeds, petje af. Ga je volgen morgen en wens je heel veel succes, Ton zou dit ook prachtig gevonden hebben.

Esther en Arie

Zet m op Erik je kunt het. Super man!!Heel veel liefs van ons

Danielle van Hooff

Prachtig verhaal Erik .
Wat een geweldige prestatie. Klasse. Daar mag je trots op zijn .
En leuk dat ik je teammaatje mocht zijn 😊