eriks handbikebattle2019.reismee.nl

Trainingsweekend Limburg met team ZeeBra en team Armstrong

Trainingsweekend Limburg 25 en 26 mei 2019

Zaterdag 5.30 uur in de ochtend ging mijn wekker af, dat was wel ff wennen had het gevoel dat het nog midden in de nacht was. Maar, ja je moet er wat voor over hebben. ;) Om 7.00 uur stipt stond ik bij mijn Buddy Jan voor de deur we gaan nl op trainingsweekend in Limburg.

Bij aankomst op de camping werden we warm onthaald door de rest van Team ZeeBra met een lekker Bakske Koffie en natuurlijk heerlijke Limburgse vlaai zodat we goed gevoed de uitdaging van het prachtige Limburgse heuvelland aan konden.  We hebben een tocht van 45,21 km gereden met daarin 3 mooi heuveltjes gereden zodat we in totaal een 923 hoogtemeters hebben gehaald. Middags lekker lunchen op de camping. Daarna nog een rondje naar het drielandenpunt in Vaals. Natuurlijk even over de Vaalserberg mooi klimmetje van 2,7 km met 146m stijgingspercentage van 5,2 %.

Rond 17.00 kwamen we moe maar voldaan weer terug op de Camping aan.  Hier hebben we gezamenlijk gegeten. Degene die de volgende dag mee deden aan de gold race bleven gezellig borrelen en slapen. De andere vertrokken weer huiswaarts.

Tja en ik zou ik niet zijn als ik niet voor het hele pakketje ga. Samen met Jan maar ook mijn teammaatjes Wendy en Danielle heb ik de Amstel Gold Race Handbike Experience, gereden. Een mooie tocht van 26,5 km vanuit Valkenburg door het heuvelachtige landschap.

We hadden mooi weer, lekker gefietst en waren op pad met mooie mensen, echt weer een fantastisch weekend gehad.                          Nog een 1Β½ week en dan vertrekken we al naar Oostenrijk ….

Csrls

OHH was daar maand geleden ofzo.. Moest nog aan je denken.. Best steil! En ik zat in de auto.. 😁

Marga

Mooi 'opwarmertje' gehad dusπŸ˜‰!
Je bent er nu wel helemaal klaar voor denk ikπŸ’ͺπŸ˜ŽπŸ‘ dus zeg ik:
Go for it KanjerπŸπŸ‡³πŸ‡±!