eriks handbikebattle2019.reismee.nl

baantraining rotterdam en de inspanningstest

Baantraining Rotterdam met Jetze Plat

Langzaam maar zeker werken we naar het moment Suprême toe. Na een geweldige week in Duistland zijn we thuis natuurlijk ook weer volop aan het trainen. Maandag eerst mijn maandelijkse shot gehaald in het Ziekenhuis, heb dan eerst 2 a 3 dagen nodig om me weer fit te voelen. Mooi op tijd voor de intervaltraining met Nederlands beste Handbiker Jetze Plat. Woensdag rond 17.00 vetrokken we richting Rotterdam om te verzamelen op de wielerbaan. Er waren veel handbikers vanuit de omgeving gekomen om samen met Jetze te trainen. Jetze vond het volgens mij wel gezellig, hij reed relaxt met de verschillende deelnemers mee om een praatje te maken. Ik heb ook even met hem meegefietste Jetze is echt oprecht geïnteresseerd in de voorbereiding naar de handbikebattle toe. Echt een top Sportman…

Inspanningstest 23-05-2019

Vandaag een spannende dag. Om 15.00 uur werd ik in Eindhoven verwacht voor mijn inspanningstest. In Januari heb ik deze voor het eerst gehad (de 0- meting) en vandaag gaan we meten hoeveel vordering ik heb gemaakt. Vooral nieuwsgierig naar het resultaat ben ik aan de test begonnen. En echt ik mag met recht SUPER trots zijn het resultaat is geweldig. Voor de kenner zal ik mijn score even vermelden.

In totaal zitten er 135 dagen tussen de 2 metingen.

Start (VT1)

173

150

184

168

Het aftellen is nu echt begonnen, over 21 dagen staan we klaar aan de start van de Kaunertalergletscherstrasse in Tirol, Oostenrijk.

Team ZeeBra 2019

Sandra

Van 108 naar 175 W?! Joeheee!!

Marga

WoW Erik! Je kunt inderdaad oprecht Super Trots zijn!