eriks handbikebattle2019.reismee.nl

ON & Off-Road

On & Off-road trip.

Vandaag weer op pad om te genieten van een prachtige zonnige zondag. Vanmorgen om 9.45 stond Sandra al aan de deur om mij op te halen. Ik op mijn ligfiets en Sandra op de race-fiets op naar Alphen. Bij de Mezz stond Mark te wachten om aan te haken zodat we met zijn drie├źn verder gingen. Na een kilometertje of 21 kwamen we een uur laten aan bij de bossen ergens tussen Alphen en Chaam.

Hier stond de wandelclub klaar ;) Gunther - Josette met Zepp en Angela met Pepper. Angela had ook de aankoppelhandbike en mijn rolstoel bij zodat ik mee de bos ik kon. Mark hield het voor gezien, hij ging weer richting huis. Na het nodige gerommel met alle spullen vertrokken we dan eindelijk richting de Steengroeve in Chaam. Via mooie, voor mij bijna onbegaanbare, paadjes volgde we onze weg. We kwamen de nodige obstakels tegen, zo kiepte ik met rolstoel en al om, zat ik vast in de modder en moest ik onder een boom door kruipen. Mooie wandeltocht van ongeveer 10 km een mooi avontuur.

We hebben vooral veel gelachen en natuurlijk ook genoten van een heerlijk bietje op het terras.

Na de wandeling werden alle spullen weer omgeruild en ben ik samen met Sandra richting Breda gefietst. . In totaal een 40 km gefietst met de vastframe en 10 kilometer door de bossen. Echt een super gezellige maar voor mij ook erg intensieve dag en zeker voor herhaling vatbaar.

PROOST

Vincent

Daar moet op gedronken worden!
oh... telaat :)

Carla

Wow, wat een avontuur zeg!