eriks handbikebattle2019.reismee.nl

Eriks handbikebattle 2019 "De Kaunertalergletscherstrasse".

Hallo en welkom op mijn reislog! over De handbikebattle2019

Geen verre reis maar voor mij een erg belangrijke reis.

• De sportieve uitdaging aangaan.
  • Mijn grens opzoeken,  op sportief vlak weer het maximale uit mezelf halen.
  • De uitdaging om met een handbike de Kaunertalergletscherstrasse in Tirol te beklimmen ga ik aan.

Wij jij mijn weg ernaar toe, de trainingen en voorbereidingen op deze tocht volgen?  Dat kan!!

Ik zal regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen en een update geven van mijn trainingen en hoe het met me gaat.

Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes   Erik

Henk Dingemans

Knap hoor. Veel succes met deze uitdaging. Ik doe het je zeker niet na.

Frank

Hoi Erik, wat ontzettend tof dat je dit aangaat. Volg je heel graag op je weg. Ben blij verrast

Greetje

Ik volg je ook graag. Goed van je!

Carla

Nu al hartstikke trots op je!
Natuurlijk volg ik je!
Dikke kus van mij

Frits

Hoi kerel. Top dat je deze uitdaging aan gaat. We gaan je zeker volgen op deze site. Succes en train ze 👍

BasK

Ha Erik, deelnemen is al de overwinning, diepe buiging ! succes met trainen en ik ga je avontuur vanuit hier in Tilburg volgen

Andrea

Zoooo heeeee...Wat een traject! Dat worden forse spierballen 💪 Ik ga je natuurlijk volgen en wens je HEEL veel succes en plezier!!! Xx

Mitsuru

Goed bezig!

kees

Zoo'n ! Zoon !
Ben trots op je erik.

Tineke Diepenhorst

Altijd al geweten dat er achter die baard een stoere neef zat verborgen, petje af voor jou!,